5 mars 2009

Tror du på spöken?

Till en början - tror det står 99 på statistiken, kom igen , fixa in några till ! :D

Nu sitter jag bara allmänt och läser olika bloggar då jag kollar förbi hos http://www.kenzas.se/ shit , dedär som hände hon har jag läst om tidigare, men då gick hon inte in på detaljer. Nu vart jag lite skrämd , och sen när jag gick in på aftonbladets webbtv, så kommer jag att tänka på vad som hände mig, jag drar det en gång till...
Ensam hemma efter skolan, går ner för att hämta saft och kommer sedan upp igen, kollar rakt in i det mörka vardagsrummet där jag ser en form av en liten kille som sitter upp med benen och kollar ner i knäna. Sen kollar jag in i mitt rum och sedan tillbaka , och då är det borta. Okej , det var mörkt men jag är säker på att jag såg de jag såg. Ännu en gång, det var mörkt, men andå nog ljust för att man ska kunna se form av en människa.
Som en av min klasskamrat sa så kan det vara någon sort av skyddsängel som man en gång i livet ser (alla har en sådan) jag tror inte på den teorin. Hon hade sett det på tv av någon såndär människa som får kontakt med andar. Men det låter ändå inte rimligt...

Jag är faktiskt lite skrämd för att sova här uppe, i mitt rum helt själv.

ni får lite bilder, kram så länge! :)<3

Fikat för kvällen..
Jag, drog bara på mig en randig t-shit och sminkade mig enkelt med en grön ögonskugga och lite mascara.
Frukosten- Scones



16 kommentarer:

  1. Tack för kommentaren. Japp skor är bara för härliga! :D
    Söt Blogg! Och sist men inte minst: Japp jag tror på spöken.

    Kram Johanna (www.thatisjustme.blogg.se)

    SvaraRadera
  2. hejhej hur mår du?
    några planer inför helgen kanske ?
    fin blogg du har förresten!
    följ gärna min och min kompis blogg vid bloglovin (:

    SvaraRadera
  3. Sv:; Tack detsamma. Jättesöt blogg! :)

    Ha en trevlig kväll.

    SvaraRadera
  4. Sv; Tack så mycket, detsamma! Fin design :)

    SvaraRadera
  5. ja, visst blev det! ;)

    fina bilder! ♥

    SvaraRadera
  6. Jammi, gott med princesstårta.
    In och beställ med dig, sandalerna är ju från HM, men ingen leverans förren April.
    Tack

    SvaraRadera
  7. Ja fy vad läskigt! :/


    Puss!

    SvaraRadera
  8. Thanks!!!

    MÅNGA VARMA KRAMAR!

    SvaraRadera
  9. Tack så mycket :)
    Kul att du gillade min namnteckning
    jag gillade ditt namn, Ronja är ju helballt!

    SvaraRadera
  10. mmmja det var jättegott!

    SvaraRadera
  11. Va bra, då är jag inte helt ute och cyklar då :D kram på dig

    SvaraRadera
  12. Din blogg va fin:)

    SvaraRadera
  13. haha läget med dig:)

    SvaraRadera
  14. Jag tror på spöken.. jag har sett dem många ggr..

    SvaraRadera
  15. usch va spooky... nää fyfaan man vet inte rikigt va man ska tro när sånt händer

    SvaraRadera