1 mars 2009

1 Mars 09

Heej! :)

Ny månad Yippie... Har kommit fram till att det knappt är 12 skolveckor tills vi tar sommarlov!!! ;D och jag har redan planer för det.

Vaknade 12.20 av att lisa ringde mig. Vi snackade lite om allt möjligt och sen satte jag mig vid datan efter att också ha snackat lite med linnea. Så nu sitter jag här, och efter midda'n så ska jag ut med linnea och kanske någon fler! :)

Jag har inte kommit så långt till att äta frukost, därför ska jag snart gå och slänga i mig nå mat och sedan hoppai duschen.
Kram!<3

2 kommentarer:

  1. Sv; vi vill inte avslöja det ;)

    SvaraRadera
  2. Hejj hur många besökare har du haft idag ??
    Och hur många brukar du ha ??
    Eftersom att du har vunnit tävlingen så vill jag veta om det har blivit någon skilnad:)

    SvaraRadera