7 mars 2009

Kvällens underhåll

hej kära läsare, kom hem ganska sent , orsaken är att vi glömde bort tiden och tillsist fick jag ta 22.45 bussen... Kul var det iallafall. Först var det (okej jag typ ingenting om ''battle'' och allt sådant)... Så jag kan säga att de var nå battle(om man kan kalla de så?) mellan massa breakedancers ! ;) Sen vare paus.

Var ute och kollade littegranna. Sen vare ''essen'', två rappare, som rapade... ;p Dom var faktiskt bra... www.myspace.com/essenileken checka in sidan! :) Tror faktiskt att jag lyssnade på ''leva förevigt'' för ett tag sedan , inget jag tänkte på när jag hörde ''nu ska essen sjunga'', menmen...

Kvällen var grymt kul. Även om man inte gjorde mer än att kolla när dom dansade och sjöng, så fick man iallafall dra ut en sväng.

Men nu, eftersom att jag inte har ätit nå chips eller ostbågar så ska jag nu ta en skål med de,ett glas cola och lägga mig i sängen och kolla nå tv.. Kramar...!

1 kommentar: