4 mars 2009

Äntligen umgänge!

Hejsan!
Nyss kommit hem från kylan. Men skönt var det att äntligen få komma ut, även fast vi bara var hos linnea så var det kul att prata med någon. Hjälpte hon lite med att hänga upp gardiner medan hon gjorde ordning sin garderob och sen satt vi bara och snacka! (:

Statistiken har ökat en del idag. Tack till er som tar er tiden att klicka förbi hos mig, och tack till becca (www.beccasj.blogg.se) och elin (www.eelinabrahaamsson.blogg.se) som har gjort min blogg lite mer populärare.. ;)

För min del så blir de tyvärr, för jag hinner inte beställa några skor och inte heller göra någon ansökan. Snälla, snälla ni , hjälp mig att bestämma vilken färg jag ska ha på skorna!
Bläddra ner 2 inlägg tror jag de är och kommentera vad du tycker!

Nu ska jag byta om till en stor t-shirt och läsa lite bloggar.
Kram!


Vill du ha en till besökare(jag) till din blogg? Skriv en kommentar eller lämna bara din bloggadress så kollar jag förbi och slänger dit en kommentar! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar