4 mars 2009

4 Mars 09

God Morgon!
Igår ville linnea ha mig vaken till 1. Okej, ett gick bra för mig , men inge längre!
Jag låg vaken till 4! Jag kunde fanimej inte sova. Då sysselsatte jag mig med att vattna min blomma, jag hade tagit upp ett vattenglas men jag var inte så sugen på vatten nå mer. Så jag hälde det i min oplanterade blomkruka[som har hål i botten] haha , så mycket vatten som det var så börja det rinna ut - PÅ MATTAN! så jag satte digt knät, haha, då var de skitblött och det rann fortfarande på mattan... Tror den har torkat nu iallafall men det var min klumpiga natt.

Trots att jag somna 4 så vaknade jag halv 10. Tyckte de var allt för tidigt så jag sov ett litet tag till.. Nu har jag bara legat i sängen och myst i kanske 20 min. Så då var det dags att stiga upp. Ont i nacken och huvet, så jag tror inte de blir att gå ut idag heller, kände inget när jag låg och snacka med linnea så antingen får hon läsa här eller så måste jag ringa hon.

Aja , nu ska jag ta lite frukost och kolla vad som händer här i huset,
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar