13 mars 2009

Riven choklad som topping.. ;)

Har varit ganska pigg idag. Sprungit upp och ner, fram och tillbaka, tagit 2 promenader med hundarna och pluggat en hel del matte. Nu mot kvällen kännde jag bara världens sug för milkshake.

Men bananerna som nu ligger hemma i frukskålen är ruttna.. Så jag sprang fram och tillbaka mellan de två frysarna vi har och letade någon sorts frukt/bär. Men när jag ingenting hittade så satte jag mig och kollade i smoothieboken och då hittade jag en massa olika ingredienser som man skulle kunna blanda till en och samma.
De vart:
  • 50 ml Coca-cola
  • 50 ml vaniljglass
  • några droppar limejuice
  • Turkisk yougurt
  • Lite riven blockcholad på toppen

God vart min blandning , vågar ni blanda ihop en egen kanske?




Jag funderar på att gå ut och fota. Men det blir själv isåfall, för ingen är tillgänglig just nu.. Jag som gärna ville dra ut och hitta på något. Fick erbjudande av Linnea och Sawsan men jag orkar inte prompa hela vägen ner till Sawsan för att vara hemma om 2 timmar igen. Tror jag drar ut en sväng själv och sen blir de nog tv:n som gäller om de finns något bra program.


Kram!<3

-------------------------------------------


Juste! Branden i onsdags.. Någon som hörde hur det gick? Tittade en sväng på nyheterna igår då dom säger att de är hon själv som tänt på. Becky som stod där ganska tidigt , -då hon satt på balkongen- hörde att hon sa ''vad håller jag på med? Jag håller på att bli galen''.. Becky trodde att hon hört fel. Men de var sant!

3 kommentarer:

  1. Vad är det du inte fattar?=)

    SvaraRadera
  2. Hejsan!

    Har du nån favoritfilm ? :) I så fall vilken ?

    SvaraRadera
  3. ben and jerry glassen e ju tokgod*

    SvaraRadera