3 mars 2009

Mamma bloggar

Hej, igen!

Har ätit Tacos idag, gott var det. Då när vi satt och snackade och skrattade så kom vi över till ämnet om att blogga. För länge sedan ( april -08) så bloggade mamma. Bloggen är fortfarande kvar, desvärre fick jag inte skriva ut bloggen här eftersom hon inte vet om hon vill ha kvar den , somsagt tar en blogg upp mycket tid , beroende på vad man skriver om, och hon har ju jobb 5 dagar i vecka á 9 timmar, och sen när hon kommer hem har hon med mig att göra ,hihi, nä jag skoja , men de tar lite tid. Så då säger jag inte mer än att hon bloggade. ;p

Tycker själv att hon ska fortsätta med det hon då höll på med men vi får se vad som händer i framtida världen. Men nu måste jag lägga tid till att städa mitt rum, kläder ligger över hela golvet och handdukar sedan jag färgade håret. Hemskt säger jag bara.
Sen får man inte missa Desperate Housewife som har premiär klockan 21.00 ikväll.
Kram!

1 kommentar:

  1. Oh, nej jag missar desperate housewives ikväll..
    Ha det bäst!

    SvaraRadera