4 mars 2009

Otroligt tråkig dag!

När man är sjuk så finns det ingenting att göra. Men jag känner mig en hel del friskare än imorse. Ska faktiskt leta upp telefonen och dra till Linnea. Äntligen ut ur hemmet. Tiden går så otroligt sakta!

Åt lite palt tidigare idag till middag. Sen har jag bara roat mig med att sitta vid datan och kolla på skor, skor och åter skor. Alltid när jag är sjuk så är det internet och skor som gäller. När jag sa till mamma först att jag ville ha skorna från have2have.se (de var de krokolid?mönstrade skorna) så sa hon ''jaja men inte nu'' Hon hade förstås inte sett dom ;
Men nu ska jag be hon beställa dessa nya skor. Vet fortfarande inte vilken färg, så SNÄLLA säg vad ni tycker! De blir sen då jag kommer hem , bara jag inte kommer hem allförsent så ska jag också be mamma sätta sig vid datan med mig och skriva en ansökan till ett modelljobb! Shit, jag bara vill och vill. Men jag ska inte avslöja någonting...
Men nu ska jag börja ta på mig då och ringa linnea så det inte blir alltför sent..
Kramar! <3

1 kommentar: