6 mars 2009

6 Mars 09

Good Mooorgoon, blir det för min del!

Till en början så - Gud vad kul min morgon varit hittills... Först slängde mamma in hundarna i mitt rum för att dom inte fick vara därute pga , dom håller på med nå golv... Sen när jag startar datan och loggar in här så är det 14 kommentarer som behöver granskas. Och tyvärr min datamus är så seeeg , riktigt seg så jag råkade avvisa en ;( ..

Nu ska jag nog gå och få i mig frulle, som jag vanligtvis är väääldigt dålig på att få i magen varje morgon...

Jag har inte skrivit något inlägg om mina kära djur(inte vad jag kommer ihåg) så här nere får mina hundar och grisar publicera sig ! :)


Lucky....
Pepsiii....
Lucky..... :)
imorse , då dom villle ut ;p
JA , dom tror att dom är katter....

Elvira...

Hugo! :)

kyss..! :)

Hon HaTaR blixtrar...

Och hugo , en gång till...

Kram på er! :)

1 kommentar: