16 mars 2009

Slask!

Hejhej, hemma igen. Slaskigt väder ute. Men det är nästan bara bra för snart kommer sommarn, + att det var soligt !

Efter skolan drog jag till linnea och pluggade. Fast de vart inte så mycket plugga. Vi satt nästan bara och snackade. Så jag kom hem för ett litet tag sedan. sitter med en cocosboll brevid mig. :)

Ikväll är de löpträning. Men jag har ont i huvudet och sen är de inte så kul (tycker jag) när jag har typ svindålig kondition och orkar inge länge att springa med en massa andra som kommer ligga typ 200 meter framför mig. Så hellre bygger jag upp kontidionen på att jag och lisa drar ut kanske 3 ggr i veckan och springer. Så jag vet inte om jag ska dit. Kanske tränar lite fys hemma istället? ;)

Mamma och pappa håller på att göra köttgryta och jag tycker verkligen inte om det så för min del blir det en påse nudlar! Så nu ska jag ta och koka lite nudlle´s och äta opp. Sen ska jag nog göra något vettigt. Sitter nästan bara annars och degar framför datan..

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar