15 mars 2009

Fixat & Fixat

Det fick bli en mysig hemmakväll idag. Har inte hittat på så mycket hittills.. Har fixat headern till min andra blogg. Tror jag till ochmed har kommit på ett namn. Så jag tror jag kommer att börja med den bloggen ganska så snart.

Nu sitter jag bara i myskläder och lyssnar på musik. Inte så mycket varierande musik, utan de är ''soldier boy - crank that'' om och om igen. Min telefon la ju ner så nu kan jag inte koppla i den i datan och lyssna massa olika. Måste gå och sno lite musik från becky´s data. Jag klarar inte en enda.

Men nu ska jag hämta en cocosboll och saft som jag ska gotta mig med framför tv:n. Sen ska jag se wipeout har ni inte sett det så kolla på de ikväll. Tror det är klockan 21.00 på 5:an. Bara tror. Men de kan vara någon annanstans och någon annan tid. Kolla på http://www.tvplaneten.se/ när de är om ni inte litar på mig ;)

Kramar sålänge!

1 kommentar: