3 mars 2009

Myskväll

Gokväll!
Har nyss sett på Desperate Housewife, en bra början på säsongen! Kul att någon serie kommer tillbaka nu iallafall. :)

Rummet vart fint och grejjorna är i ordning och reda, tack för att jag tog mig tid till det säger jag bara. Blir inte att var uppe så länge idag tror jag. Kanske 12 räcker, sa till mamma att hon skulle väcka mig 9 imorgon, känns så onödigt att sova bort dagarna.

Somsagt har jag varit väääldigt dålig på att ''bildblogga'' men nu kommer ett par [efterlängtade?] bilder! :)






Mamma har gjort gulligt insynsskydd i mönster av blommor!

haha , diggar bilden (var i söndags på statoil) ;D

Mamma rotade fram några olika produkter till mitt, lisa och linnea´s minispa som vi brukar ha då&då! :)

Jag och gulleplutten Lucky myser i soffan framför Desperate Housewife...

Kram på er! :)

2 kommentarer:

  1. nu var det länge sen vi hade "spa kväll"
    :måste ha det snart ju ;)?

    SvaraRadera
  2. desperate housewives är de bästa som finns, de är mitt liv :)<3 btw!, snygg blogg :)

    SvaraRadera