6 mars 2009

Middag på Allstar..

Gokväll :)
Kom nyss hem från middán på allstar.. Skitmysig ställe, doc lite dyrt. Men det är de väll på alla finrestauranger? Dom presenterade sig för oss och allt sådant :p
God mat också..

Annars har det inte hänt så mycket idag, vaknade ju ganska sent så jag har gjort mig iordning hela dagen...
Nu ska jag kolla på Top Design med mamma som vi har spelat in och sen blir det nog en tidig kväll med mys i sängen + att mamma är skyldig mig lite massage! :)
Kram!
Ingången...


Min mat , nån Gueccadissa eller nått liknande ;s Kyckling i vetetortilla med gräddfil, guacamole och nån tacosås brevid.. innuti vare ju kycklingen och nå tomat också nå liknande..



Jens bjöd becky på en efterrätt... Eftersom hon fyllde år...

Och jag har insett jag behöver en ny telefon..

Dagens outfit...


Bolero, H&M - 149.-

Linne, JC - 189.- (priset är lite osäkert )

Jeans, JC - 699.-

Skor, dinsko - 399.-

också sminkningen! :)

2 kommentarer: