4 mars 2009

Jag i ett nötskal - skor!

Förlåt! men det kanske blir lite mycke inlägg idag och väldigt mycke text eftersom att jag är sjuk och kommer inte sysselsätta mig med så mycket mer än att kolla omkring på nätet, det är min syssesättning när jag är sjuk , tillskillnad från vissa andra som kanske ligger i sängen och sover eller myser och kollar tv. Men det är somsagt ingen brådska att bli frisk nu när de inte är skola.

Iallafall så var jag in på en sida. Den nämner jag inte ifall någon skulle stjäla mina skor som jag nu fastnat för. Igår när jag låg vaken 3 timmar och tänkte så bestod nästan 2 av dom timmarna av skor. Jag vill ha ett par enkla skor , behövs bara vara ett par svarta, men när jag hittade dessa blev jag kär.. Men det är så synd att när man är så liten som jag, så måste mamma beställa hem skorna , då måste hon gå med på att jag ska få köpa dem. Min mamma är då inte den typen som säger, ''okej köp dom!'' , jag har pengar men då har hon definitivt inte samma stil som jag så då blir det ''var dom där verkligen snygga?'' och en massa annat typ småtjaffs.
Jag ska iallafall ha köpt ett par sommarskor innan sommarn tar över luleå!

3 kommentarer:

  1. tack så mkt:D
    Bevaka varandra via blogloviN ?:D

    SvaraRadera
  2. Sv; okej, fast vi ska nog se till att du får mer, kanske kring 100-130 då :)

    SvaraRadera