5 mars 2009

HÖGST 100 LÄSARE?!?!?!!

''Kanske ska man byta till blogg.se?'' Den tanken har slagit mig länge, men då kanske de är personer som inte orkar gå vidare till min blogg och så känns det lite ''hoppa fram&tillbaka'' för min del...
Det ni ser på denna bild är då skribenter och inställningar för läsare.. Det som är inringat med rött där står det ''din blogg kan ha högt 100 läsare'' Förlåt språket men vad fan är de här för skit?
Högst 100 läsare???????
Nu vill jag bara se hur det här ingentligen funkar, är blogspot skit, eller inte?
Så snälla hjälp mig att lösa detta ''mysterium''.. Detta är inte bara för att jag vill ha flera läsare men om ni har lite att göra kan ni ju skicka runt min blogg till folk också får jag se om statistiken stannar på 100!
Tack på förhand...

7 kommentarer:

  1. jaha okejs, hoppas det går över då!

    SvaraRadera
  2. Enkel lösning : Byt till blogg.se =]
    sv: Åh man tackar så mkt :}

    SvaraRadera
  3. :D eller hur.. haha

    SvaraRadera
  4. Nej, byt till Devote! :)
    Skitenkelt, lätt att byta design och allt :)

    SvaraRadera
  5. *svar;* aw, tack för din fråga :) svaren publiceras någongång under helgen <3

    SvaraRadera
  6. Visst är hon en sötnos?!
    Men usch för att inte kunna ha mer än 100 läsare?


    Puss!

    SvaraRadera
  7. Tack =) du med ;)

    SvaraRadera