15 mars 2009

En långsam dag..

hejhej.. Hoppade nästan just ut ur duschen ;) Träningen var rolig , var ''bara'' 9 st. Alla som går i innebandy hade sammandrag eller något... Börjar nu få mycke bättre bollkontroll! :)

Snart ska man äta fläskfilé och potatis, mums.. Sen ska jag dra till stan, till linnea, har jag planerat. Vet ej vad vi hittar på, vet man aldrig, haha ;)

Men nu ska jag nog fylla på min telefon med lite money´s och sen rengöra percingen. Efter det ska jag nog börja smsa lös! x) haha.. (men bara om mamma eller pappa orkar fylla på den) ..

Haha, jag nämnde att min telefon hade totaldött. Men mamma och jag har nu swtichat lite foner hit och dit så hon ska ha pappas äckliga tutch, hur man nu stavar det.. Också ska jag ha mamma´s telefon. Nog för att jag inte e kompis med den heller men man får väl bli de då ;)

Japps, höres senare Kramar!<3

1 kommentar: