8 mars 2009

8 Mars 09

Morgon,morgon! :)
Vaknade äntligen lite tidigare idag. Var vaken till 2. Kollade inte alls på klockan och sen hade tiden rusat iväg. Hur ska jag kunna vakna klockan 7 imorgon?

Idag har jag inga planer , förutom att Linnea undrade om jag skulle vara med hon. Hon kommer hem från finland idag. :) Klockan 15 har jag fotbollsträning , men eftersom att jag fortfarande är småkrasslig så skippar jag den idag. Lika bra att bli frisk snabbare så jag kan vara med på Torsdag. Då måste jag vara med , för redan nu har jag skippat 2 träningar och med idag så blir de 3.

Nu vet jag inte vad som ska hända. Får se vad man fördriver tiden med.
Kram!

4 kommentarer:

  1. ja , visst är dom ! :D Fiin blogg, btw !(:

    SvaraRadera
  2. Söt blogg du har tjejen=))

    Kika gärna in i min blogg och kommentera=))
    Ha en super bra söndag=))

    LOVE/// Lillis

    SvaraRadera
  3. Men gud tack så jättemycket! Inte sant men va snäll du är! :P

    SvaraRadera
  4. Jättefin blogg :)

    SvaraRadera