2 mars 2009

Långt hår...









Nu när jag sitter och försöker rensa bland mina bilder som har hamnat i oreda under formateringen så ser jag denna gamla bild - på mig!
Jag älskar bara håret!! Varför , Varför klippte jag mig en gång i tiden?? Kanske bara färgat det och klippt lite frisyr så hade det sett perfekt ut! Mitt hår växer inte så snabbt , men det börjar blir lite långt iallafall , men jag vill ha tillbaka mitt gamla!!! :')


Haha! syrran som just klippt kort, svinkort. Hon hade sina skäl och dessutom passar hon i det. Juste hon har ju färgat det. Här får ni en bild ur en bättre vinkel.
Dessutom kan ni ju passa på att gratta hon. Hon hälsar på min blogg då & då! :) Hon fyller år på Torsdag(5:e)

1 kommentar:

  1. Coolichh jag fyller åxå år imrn ;) snykk blogg föresten :)

    SvaraRadera