14 mars 2009

14 Mars 09

Godmorgon , För mig iallafall...
Till en början kan jag säga att jag kommer börja skriva i nya bloggen kanske till veckan. Jag måste komma på ett namn och sen göra en ny header. Inte riktigt nöjd med den jag har nu.

Men över till dagen. Ska snart gå och få i mig något , spelar ingen roll om de är något liknande frukost eller helt onyttigt, jag är hungrig!! Funderar på att ställa mig och baka chokladmuffins, hade suttit bra... Vet ej om jag tar mig till att göra det, eller bara slöa och slöa tills ikväll då jag ska bort en sväng.. Vet inte när eller hur länge.

Kanske avslöjar lite mer sen , eller så blire hemligt ;) Men nu ska jag dra...
Kram!<3

4 kommentarer:

  1. Sv: haha okej :) ganska svårt faktiskt, men jag tycker nog eva!

    Snygg blogg föresten!

    SvaraRadera
  2. tack detsamma :d
    allt bra idag? :)

    SvaraRadera
  3. Vad tycker du om Brittans nya video?
    Rock on & Ha de gött!

    SvaraRadera