6 mars 2009

Helgplaner?

Gonatt, kan jag nästan säga, har funderat på att gå och sova, men icke sa nicke..
Sitter och chattar lite med linnea på msn , då hon funderar om hon verkligen ska till finland imorn eller inte. Min idé var att hon skulle stanna hemma också skulle vi sova i hennes lägenhet till helgen. Fatta skoj de hade varit. Jag menar inte att vi typ skulle ''leva rövare'' eller liknande, men bara chilla , helt ensamma med typ film , massa godis också tv;n. Men hon vet inte om hon vill fara eller stanna hemma , än.

Jag som tänkte ladda upp lite bilder på mina gulledjur här hemma, Lucky, Pepsi, Hugo & Elvira... Men det funkar inte att ladda över bilder. Så de får komma kanske i morgoninlägget? Nämnde jag att Hugo & Elvira är minigrisar? :D

Men nu ska jag nog börja tänka på refrängen. Kram på er alla goa läsare! :)<3>

En liten fuskreklam här nere då. Min mosters kille, som min syster blev fotad av, som också har fotat våra hundar och grisar. Har tyvärr inte lagt ut en enda bild av de jag nämnde, men han är skitduktig fotograf , gå och kolla in på www.fredrikludvigsson.com ...
Kanske rotar fram de bilderna också imorgon då...?

8 kommentarer:

  1. sv: åh tack! detsamma

    KRAMS

    SvaraRadera
  2. tack så hemskt mycket.. kram Lena "tyrasmamma"

    SvaraRadera
  3. Okej, börjar du prenumenera på min så börjar jag gärna prenumenera på din? :) kram!

    SvaraRadera
  4. Jag följer dig å bloglovin nu, :) kram

    SvaraRadera
  5. SV; Härligt att höra=) Jodå, med mig är det bara ´bra! Hoppas du får en fin dag, pusspuss!!

    SvaraRadera
  6. tack så mycket :)

    SvaraRadera
  7. Oooh, tack så mycket! :D din blogg är ju söt.

    SvaraRadera
  8. taack så mycket :)

    SvaraRadera