2 mars 2009

Banana Pancake

hejhej!
Sitter här med linnea brevid mig... Vi sitter bara och kollar på olika bloggar och så var jag in på http://www.beccandelin.blogg.se/ och såg att jag är en av de 3 finalisterna i deras tävling! :) Gå in och rösta! :D

Idag har jag iallafall inte gjort mkt. For med pappa och becky och handlade på Kvantum. Sen körde pappa mig till linnea. Vi drog sedan vidare till Felicia och fortsatte spela Hotel626...

Har någon testat det än? Så läskigt var de faktiskt inte. Dom öppnar 6 på kvällen och stänger 6 på morron... Efter vi hade spelat det så såg vi på tv, ''Familjen annorlunda''.
Sen när jag kom hem så möttes jag av denna gulliga hund! ;) mamma har klippt han när jag har varit ute...
Nu ska jag ta en prommis med hundarna och sedan blire att sitta vid datan ett tag till ..
Kram!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar