8 mars 2009

Flo Rida - Right round

Äntligen har jag hittat låten som legat och gnagt i bakhuvve.. Dessvärre kan jag inte säga att jag gillar verserna , men refrängen är min favorit! :)
[MELLANRUM]
Högerbilden var innan jag drog till KH , vänster är väll i nuläget, doc lite redigerad ;) Vill inte gå och tvätta bort sminket , för då väcker jag lilla mammi som sover så sött. Så jag får ta min förbaskade Barnängens olja, den som är min ovän. Lyckas man få lite i ögat (som händer mig hela tiden) så är man blind de kommande 2 timmarna. Okej, jag ska inte skrämma er för att använda den, man blir inte totalt blind, suddigt , som jag anar att ni kanske fattade? ;p



You spin my head right round, right round. When you go down, when you go down down.

You spin my head right round, right round. When you go down, when you go down down.

nanana...... Kram!

3 kommentarer:

  1. tack så mycket :D
    söta bilder :)

    SvaraRadera
  2. sv, tack ska du ha! Hehe de skorna är mörkblå=) det beror på om du vill ha höga eller låga? din sko mm har ju ofta låga svarta enkla pumps. men om du koller på internet sidor tex nelly så har de ju lite "coolare" skor, högre kllackar mm, rätt så billiga med, runt 400 kr typ =)

    SvaraRadera
  3. Du verkar ha skön musiksmak, Flo rida e grym! =) Kolla gärna in min blogg med inspiration till ny och fräsch RnB-HipHop-Reggaeton! Hoppas du inte blir besviken! Peace & <3

    SvaraRadera