15 mars 2009

Spray som Spray!

Om 5 minuter åker jag till träningen. Har nyss stått och rensat varenda sprayflaska jag har i rummet (vilket e 4 st) inte så många men ändå. På varenda en av dom så hade sprayen torkat i hålet.. Vilket är irriterande som f*n. Så nu har jag 4 stycken nästan nya sprayflaskor som jag nyss upptäckt pga att de inte funkat tidigare för att de haft torkat spray..

Min kära navelpercing har börjat vara vilket jag tycker är ''usch' ... Becky säger bara att det håller på att läka och att jag inte ska röra. Jag kan faktiskt inte hålla mig ifrån att peta. Samma som mina fingrar. Usch , jag knäcker fingrarna och jag vill verkligen sluta. Jag har fått nå fel i tumleden så jag har haft ont ett par dagar. Men det går inte att sluta. :(

Men nu måste jag dra. Kramar!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar