11 mars 2009

11 Mars 09

Hejhej!

Jag har liksom tappat intresset för att skriva på morgonen... Ne ja skoja, men jag orkar inte eller hinner inte. Så nu blir de :)

Skolan idag såklart... Sen sista lektionen då jag och lisa satt i datasalen och skrev berättelse så ringer becky ''hallå, det brinner på ghettot''.. Sen sprang jag och lisa dit. Hade varit en tjej som bor där inne. Hon hade klättrat över till grannens balkong - som inte var hemma. Så satt hon där i kortkjol och t-shirt och väntade på brandkåren, ambulansen och de... Stackarn säger jag bara!

Bilderna går inte att ladda över från telefonen.. Så kanske bjuder på de imorgon? :p
Sawsan fyllde år idag. Glömde knäppa kort på de enorma grattiskortet vi gjorde till hon. gick runt och fick ''autografer'' av alla.. :)

Sen ikväll vet jag inte om de blir att åka till ormberget, ta brädan med Becky, Alle, Jens, Tobbe också tror jag emma skulle med ;) Men vet inte riktigt ännu ! :p

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar