13 mars 2009

13 Mars 09

Hejhej!
Fredag den 13 idag.. Mig har det inte hänt någonting, har de hänt er något?

Iallafall så har de ju varit skola. Kom hem ganska så nyss och såg att det låg ett paket i hundarnas låda(med koppel och sådant ;p) Vet ej hur de hamnade där. Men det var till mig... Har inte öppnat det än men tror att de är från Moster Veronica.. :)

Kom bara in så kopplade jag hundarna och tog en kortprommis.. Pepsi höll på att hosta och harkla sig hela tiden och när jag frågade ''hur är de pepsi?'' så kollade han bara på mig och slickade sig runt munnen... Ja, det är ju också ett sätt att svara ;)

Sa att tidigast idag så skulle jag släppa min nya blogg som ska handla om helt andra saker. Tror den är nästan så mycket som klar.. Kanske bara finlira något. Men sen vet jag inte vad jag ska ha för namn. Några förslag?

Ikväll tror jag de blir att dra ut med Becky och några fler. Kanske vara med lisa innan det. Men nu ska jag plugga...först öppna paketet jag fick, men sen ska jag ha jobbat 2 kapitel + 3 A4 sidor(á 7-14 upg/sida) matte till måndag. Så nu är det bara sätta igång och försöka göra bort det mesta idag.
Kram!<3

(lägger ut bilder sen, är inte på min data nu)

1 kommentar:

  1. svar: Hahah nej, rummet blir lätt ostädat när man packar ;) Jag är inte den bästa på att packa heller, lätt att allting hamnar utanför :D Åh tack så mycket!! :)

    SvaraRadera