1 mars 2009

Pizza

Har varit lite dåligt med inlägg idag men här kommer ett andra, och sista! ;p
Har tagit en prommis till ica, köpt lite grejjor till plättar, sedan hem igen och gjorde dessa gosaker... Åt bara 2 stycken och sedan vart jag nog mätt för att pappa ska ''bjuda'' oss på pizza.
Nyss beställt den så nu sitter man här och väntar på pizza...! ;D

Ikväll blire att fara till stan. Vara med linnea och kanske ytterligare en linnea.. (vetej om lisa ska med?) Ska sova hos lisa och linnea sedan, de är därför jag skrev ''ett andra, och sista''.. Om jag inte lånar deras data för en liten stund..

Nu ska jag hjälpa mamma med hennes schabloner till fönstrena..
KRam!<3

1 kommentar:

  1. kul att du verkar tycka om min blogg, men jag vill sluta. jag känner inte för att blogga längre... :/

    SvaraRadera