22 februari 2009

Tvättstuga...

Ikväll har jag varit och lekt med lisa,linnea, alina och sawsan i sawsan´s tvättstuga. Eller vi har inte lekt , jo en del av tiden , men rättare sagt ... Sawsan har tvättat och vi bara suttit dära.
Sen kring halv 9 så for vi hem med lisa och linnea´s mamma, rättare sagt var det bara jag som åkte hem med dom. Jag och Linnea gick på ica och köpte chips! Gott... Sen satt vi bara och snackade och kollade vad linnea hade för kläder till imorn då vi upptäckte att linnea har gaanska så lite kläder. Kanske behöver en shoppingrunda? ;)

Iallafall, vecka 9 kommer jag bara klä mig rätt så fint. Inga mjukisbyxor är tillåtet för mig. Så varje dag får ni räkna med en outfit! :)

Nu ska jag lägga mig och se tv.. KRAM!<3
Linnea vs Alina
Linnea, scary about the läskiga historierna...
En alina i en torktumlare...
Ronja vs Alina...
Jag gjorde på linnea ! (y)

2 kommentarer: