18 februari 2009

18 Februari


Hejhej!
Skolan idag då... på morron 9.20 var de tandläkaren så jag åkte inte ens till skolan innan..

Det tog 15-20 min så sen for jag till skolan , No.. Lunch 11.00
Sen vart de skridskor inne i stan (skridskoklassikern)...
Det tog min fan 2 timmar att åka fram och tillbaka hela vägen , FYFAN säger jag bara..
Jag lovar jag kunde inte ens trycka ner en enda knapp på min mobil , och det var inte för att den hade frysit, det var däremot JAG som hade frysit sönder!
Men jag bet ihop..

Sen stod Jan(lärare) och väntade på oss uppe i strand... lisa och linnea åkte till hertsön och jag hade ringt mamma för hämtning.. men jag gick till farmor och farfar, meningen var att sitta där och värma mig, men farfar skulle hämta farmor på bergnäset så han körde hem mig innan han for dit..

Nu sitter jag här med sockerkaka och en kiwi-sodastream..
Har bara precis hunnit starta datan och börja skriva så nu ska jag sätta på lite musik..
Också måste jag ju byta ''tema'' /bakgrund på bloggen men de gör jag när fingrarna har smält litegranna ;)
hare gött! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar