15 februari 2009

tråkigt"

Kan man ha tråkigare än jag nu ?
Har absolut inget att göra!
Sitter bara och lyssnar på musik..
Har mina choklad<3 brevid mig men är inte så sugen på de nu iaf, träningverken (som jag kanske inte nämnt?) har iallafall gått bort sen förra träningen som tur är x) Vad ska man försöka hitta på nu då ?


Vid frukosten blabblade vi (familjen) även om att ta en tripp till kanske rom i sommar! :)
yippie , någonstans blire iaf tror jag , mest troligt rom också !
Någon med tips på bra shopping? (jag vill till shoppingstäder jag !!!)


jag hänger inte med när jag får kommentarer ?! ;o jag har satt så att jag måste tp godkänna dom innan som läggs ut på bloggen men skit samma ... T
ack till er som tar lust att kommentera och huvudsakligen orkar läsa min blogg! :)

När jag inte hängt med på mina kommentarer ser jag långt tbx att jag äääntilgen fått hjälp med statistikränkare (beökare) till min blogg...
Anonym ''kommenterare'' (eller vad man ska kalla d) men tack till dig som hjälpte mig!

p-u-s-s-&-k-r-a-m-!-<-3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar