5 februari 2009

5 februari

Hejhej!
skola idag, eng, ma ,lunch,idrott , no, so
Idrotten var väll inte helt kul! :@
Jag hade varken tjocksockar, vantar eller mössa...
Oxå får jag skavsår av de pjäxor jag brukade ha..

Så jag fick nya, som var helt blöta efter den som haft dom innan.. ;/ så jag tog ett par andra..
Sen skulle jag hem och hämta vantar och sånt, pappa fick damp för att jag ''skolka'' från idrotten , sen kom lisa linnea linnea och ''hämtade'' upp mig ;p så vi for typ till korplådan och sen var vi tvungen att vända , men ett nå jävulst jobbigt väder!!

Sen efter skolan vare hem , så jag slängde i mig 2 mackor och bytte om till fotboll..
Var på träning och jag som är så jävla otränad så kommer jag ha tp världes träningsvärk imorn ;s
Oxå världens dåligaste kontition , de varju pinsamt ;s

Sen hem, nyss duschat och ska tp börja fixa i rummet det jag kan fixa tills mamma kommer hem...

puss!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar