21 februari 2009

21 Februari

God morgon!
Vaknade för 30 min sen , alltså 10.
Ligger fortfarande kvar i sängen och skriver. Orkade inte sätta mig upp , var så skönt.
Om ca 1.5 timmar blire fotboll, Hörde att Linda skulle böja idag.. Så nu känner jag mig inte ensam om att vara lie nybörjare, om hon nämligen inte är kanske lite med vältränad än jag :S

Sen vet jag inte om det blir att gå ut med linnea eller något ikväll, om dom inte skulle till natalie och fira hon - Grattis Natta! Tror det blir 15 nu. :)

Nu till veckan på skolan så äre kulturvecka. Jag kan bara säga- TRÅKIGT! Vi ska sitta och brodera figurer till ett såntdära som tex hänger framför filmduken på en bio, men detta ska vara till aulan. Jag som hade sett fram emot att kanske kunna göra en klänning eller något?

Men nu måste jag gå och mätta min kurrande mage!

KRAM!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar