23 februari 2009

Dålig rapport...

Sitter nu här med färg i håret , alltså riktig hårfärg! :)
Kastanjefärgat ska de blir. Jag hade tänkt mig en ljusbrun med ljusa slingor men eftersom att ica inte har färger med slingor så vart de en annan. Men nu när jag sitter här så kommer jag faktiskt på att vi har ett slingmedel hemma redan , men skitsamma.

Idag har jag faktiskt inte gjort så mkt , skola, sen gick jag till lisa och linnea på hertsön för lite ville berätta lite news... Sen när deras pappa kom och hämtade dom så körde han även hem mig.
Så då vart de att mata hundar och ut med dom. Det vart inte världens bästa middag men jag gick och köpte mig nudlar.. Någonting måste iallafall ner i magen!

På Onsdag blir de Tjejkväll på Colorama med Lisa och Linnea. Skoj ska de bli! Låter roligare än vad det lät från första början. Dom lottar ut sport''bagar'', en textilväska, städsätt , t-shirt och tapeter. Riktigt kul ska de bli. Och jusste! Man får en typ ''välkomspåse'' också som de e en del broschar och sådant kul i. Så onsdag är bokad, och torsdag kväll är det redovisning på skolan om vad man har gjort på kulturveckan och sedan är vi ledig fredag för att vi är där på tors.kväll...

Nu ska jag gå och tvätta bort färgen som har hamnat i pannan , hare gött!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar