10 februari 2009

4a veckor

hejhej , igen!
Har bara suttit vid datafan idag.. + att jag for till soumi soffa och beställde en säng, desvärre inte till mig!
och dom har ÄNNU INTE tagit soffan från mitt rum ! , less
Men idag SKA dom .. så då får man ordning på sina kläder och så kan man fixa sig lite snyggja! ;)
Men nu ska jag tp , jaah , vad ska man hitta på en sådan kväll?
kaaanske...... kolla om jag får på mina sb-skor så jag kan ta mig till backen imorgon ;p
man bryter fan fötterna av sig om man väl får ner fötterna (dom är inte småa , de är str 40 :o men dom är som nå jävla stuprörsjeans.. ;s)
och becky skulle ha sina till ormberget imorn så då får man arbeta för att få ner fötterna för heller slalompjäxorna är försmå ;s
Men en sak jag är döglad för! man får åka utan hjälm PÅ SKOLAN!!! yeeehhy (y)

Jag tycker själv att det är tråkigt att läsa inlägg med text , text och ännu med text så när jag väl har laddat upp bilder på datan för att lägga ut , nejfan , de funkar inte att lägga in på bloggen ;( så kanske kommer upp littegranna sen , puss!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar