26 februari 2009

Sitter nu i SSABsalen på skolan. Ska snart hem , eller jag vet inte om jag blir kvar på skolan tills halv 3 , då becky slutar.
Imorse då jag satt och åt frukost så var de -13 grader ute och igår var det tillochmed +grader!!!! shit, jag som tänkte ''nu kommer våren snart!'' Men nae , våren kommer inte...

Senare idag blir det till skolan igen , ska vara här med fikat halv 6 - som våran klass ska sälja- Sen ska textilgruppen samlas i slöjdsalen klockan 6, vilket jag inte vet om jag hinner.

Sen när jag kommer hem så ska jag ta brevet som jag fick för att mixern har kommit och ta en tripp till ica/kiosken...



Nu ska jag nog försöka hitta på något till becky- och emma´s text. Dom har haft bild och form den här veckan , gjort en shitsnygg bild som senare kommer upp här på bloggen när jag kommer hem , har inte hunnit knäppa kort än men de blir väll snart att dra och hänga upp den så då fotar jag ! :)
nu ropar becky hejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar