11 februari 2009

måttsundsmorgon!

hejhej sitter här och snackar m jens via msn :p
klockan är 08.20 och jag har bara tagit på mig byxor och sockar , amanda kommer ca 09.20 och hämtar uupp mig ;p
Så då ska man till måtttsund.. ;)
Vill ni veta en sak ! :o en gång i tiden då min mormor och morfar bodde i luleå! Så jobbade min morfar på måttsunds och han är faktiskt en av dom som har byggt den där saken tp trähuset som man åker ut från om man tp ska tävla?!?! okej jag suger på att förklarar menhoppas att ni fattar (y)

ajja nu måste man rappa på för att hinna äta och hela shittet , klockan var stäld 6 för att jag skulle duscha , nope jag pallade inte duscha , nog är jag pigg när jag vaknar men jag har aldrig orkat kliva upp för att duscha när klockan ringer tex 6...
.... måste klä på mig nu, puss!<3...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar