27 februari 2009

Blender!! :D

Har precis läst kenzas mtv och vanliga blogg. Imorgon kring 6 blire att kolla på MTV, där hon är VJ för Mtv Weekend. Kolla intervju med Kenza på http://blog.mtv.se/kenza/ .

Tidigare var jag ju på träningen , kände mig lite yr när vi skulle springa fram och tillbaka (inte idioten) men sedan när man var lite uppvärmd så vart de bättre men sedan sämre när vi skulle spela. Det vart som att jag inte visste vart bollen var och vart lite virrig. Men de gick bra ändå.

Sen till ica , hämtade ut paketet med en MASSA recept och min älskling - min blender.
På henvägen gick jag förbi Elin och hämtade nå papper om medlemsavgiften eller liknande.
Har tyvärr inte hunnit göra någon milkshake , har bara duschat och kollat runt lite på nätet , ska läsa lite till och sedan ska jag göra mig en ms.

Farbror fyller år idag men jag har nästan precis hoppat ur duschen och alldeles blöt i håret så jag hade inte så stor lust att åka dit , men senare då ''jag har torkat'' så ska jag vara med linneorna. :) Ska typ se film, men vart vettefan :p Har tillochmed köpt godis då jag var på ica, och ''erbjudandet'' kom senare ! (y) bra tajming!

Men nu så ska jag läsa vidare och sedan göra en ms ! KRAM!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar