20 februari 2009

Shopping!

Kom ganska nyss hem från stan och shopping blev det! Min älskade pennkjol som jag längtat efter.
For dit med 15.45-bussen och var där tills 17.15. Nu har jag kommit hem och vet inte om jag ska vara med lisa och dom eller kanske hitta någon annan att spendera dagen med?

Kanske också ska färga håret senare idag. Vet inte om jag har kvar pengar, men jag ska iallafall någon gång veckan framöver färga mitt hår ljusbrunt med ljusa slingor.
Jag har nästan alltid haft mörkbrunt och det är jag ganska less på.


Här är det jag köpte (ränka bort de rosa tightsen)

T-shirt (både lila och grön) - 69.-/st H&M

Kjolen - 149.- JC



KRAM!<3>

2 kommentarer:

  1. dina kläder är ur snygggga :D

    svar:jag har en kodak M853 ( tror jag ?! ) ;p
    och jag går in på picnik.com :)

    SvaraRadera