24 februari 2009

Resultat

Här kommer ett sista inlägg för dagen, sen orkar jag inte skriva mer, ska lägga mig tidigt idag.
Sa ju igår att jag färgade håret. Tyckte att det vart ganska mörkt, så idag tog jag slingmedlet och slingade lite granna. råkade sätta lite för mycket i underhåret så de blonda kom nästan tillbaka...
På högra ser man inte så mkt , och slingorna gjorde heller inte världens skillnad :S
Här har ni restulatet med slingorna också.

'

Kan ''varna'' om att imorgon så blir de dåligt med inlägg hära. På morgonen kommer det förhoppningsvis och sen blire skola , kommer då också om vi får chansen att sitta i datasalen(som troligvis inte händer ,eftersom som vi har jobb med textiler då). Sen blire shopping med Linnea direkt efter skolan, kanske kan komma ett inlägg där också om vi drar till KH(kulturens hus) som mest troligt inte kommer hända-jag har mycket på shoppingslistan , SOM JAG MÅSTE LETA EFTER!!! Efter det, kl 7 så ska vi vara på colorama till halv 10... Så då kommer det ett där efter 10 någon gång, om jag inte lägger mig direkt...

När jag färgade slingorna så hade jag ju på mig min nya kjol och bara en vanlig t-shirt (lila) och lata jag orkade intebyta kläder då jag skulle färga så jag tänkte ''äh, en handuk för och inget skadas...'' Men jaah, jag har fått blekningsmedel på kjolen! I fortsättningen ska jag iallafall inte ha på mina nyaste kläder! Hoppas att det inte händer så mkt där, att det går att tvätta bort , Men fasiken - man lär sig av sina misstag.

Nu får det räcka för dagen , hare gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar