11 februari 2009

11 Februari

Hejhej!
Bara för några minuter sen kom jag hem från måttsund, snackar nu med lisa i telen...
Vi kanske ska åka skridskor i stan på isen, om hon får i foten i mina 33:or xP
Dagen har iaf varit toppen!! ;D
När ja kom hem gick jag ut med hundarna , dvs lös! Den nya visselpipan som pappa har köpt fungerar verkligen , dom lyssnar på den såfort man vissar (y)

Har lite ont i huvve efter att pannbandet och brillorna har tryckt men annars mår jag bra ... + att jah har skitont i vaderna efter att ha spänt mig då vi åkte i skogen , dvs HELA TIDEN?! :o
men iallafall, jag och lisa försöker lösa fallet xD, via telefon ska vi avgöra om hennes fötter kommer in i mina skridskor ;s
Vi chansar.. bussen går 15.25 så 20 min , men jag måste packa lite grann (kamera och sånt ) så jag har med mig allt !!! ;) krampuss!<3


(OBS!!! BILDER KOMMER SEN)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar