20 februari 2009

20 Februari

God Eftermiddag ;)
Hade tid imorse att skriva i bloggen men jag hade ingen lust att starta datan och väcka pappa på nedervåningen med brum (min data) så jag skippade det.

På skolan idag (idrotten) så skulle vi dansa, pola, jenka och något mer... Alla trodde (även jag) att det skulle var skitatråkigt, pinsamt och att man skulle dansa i par. Men somsagt fick typ alla tjejer dansa med alla killar ;) Men det var faktiskt mer roligt än tråkigt.

Sen var det bara tråkiga ämenen kvar.. Tex no , vi hade läxförhör/Prov. Vi jobbade i par och jag jobbade med lisa så de gick ganska bra.
Snart ska jag på stan , ska bara vänta på att rebecca ska hoppa i duschen också ska vi fara , ska bla köpa body(och/eller) t-shirt och en pennkjol...
Sen jag läste solo för kanske en månad sen så ville jag bara ha en och nu ska jag köpa en. Bara den inte kostar för mycket ;)

Här kommer dagens outfit också! :)

Sjal - B.young 199.-

Klänning-lånade av linnea (vid intresse så kan jag fråga hon..)

Bälte - Gjort själv - (Läder)

Tights - Ginatricot 19.- (på rea)

Benvärmare - H&M 49.50.-

KRAM!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar