14 februari 2009

14 Februari - Alla <3dag

Hejhej!
kom nyss hem från linnea...
Sitter och slänger i mig aladdin hjärtan som jag fick av mamma som en liten alla <3dag>

Kul var då kvällen iallafall..
Kom dit kring 5 i 6 , var först dära... och sist var jag oxå....
men iallafall, vid bordet så satt jag och snacka med sofia, amanda och issa, vårat samtal vart skridskoklassikern, vi satt och babbla om lite att man måste skriva upp sig på listan och om det finns plats kvar , så utbrister issa ''ja men Joel var och tog en massa platsen!''
Alla andra som frågetecken ''Va?''
Issa igen då ''Ja men han är ju ganska stor''
Dagens skämt kan man ju säga!! ;D

Sen dansa man lite med linnea och kollade förövrigt melodifestivalen , som var det tråkigaste med d hela, det var förut det var kul , nu äre urtrist..
Sen ''hade'' tydligen amanda och linnea lurat in boman till stan , vilket dom trodde så mkt på xP
Men kan lixom säga hurrni , hade han åkt in hade han frågat ''vart är festen'' ''vart ska jag komma?'' osv... men så osmarta som vissa är så äre ju göölet..
Bjuder på lite bilder från kvällen...










Innan
Lisa´s alla<3dag>
Issa´s text :
Man brukar säga att ingen snöflinga är den andra lik , så om du vore en snöflinga så skulle du vara den vackraste av dom alla!
Isabell!
Underbar!<3
Alla , bänkade framför melodifestivalen ;(
Jag och issa!<3
Nå roligare kan man inte ha , lisa<3
...

Dans, med linnea :)
Bjuder på en dagens oxå :)
ska nu hämta lite coca-cola och äta upp mina choklad<3:an>

1 kommentar:

  1. shit hur ska man klara av 8 lingar...
    nu 14 barns mamma helt sjukt
    missa inte å läs i bloggen...
    läs hur jag berätta att jag va gravid...


    kram

    SvaraRadera