13 februari 2009

13 Februari

(Kan Börja Med Att Säga , Ska Ni Läsa Detta Inlägg, Var redo på att läsa gaaaaanska så mkt! ) x)

Tjenna!
Har ju inte skrivit något om dagen , bara såhär små saker som hänt under dagen..
Men jag kan börja med att.... nu när alla hjärtans dag närmar sig så har jag bytt tema till lite närmare ''kärlek'' dårå , fanns ganska mkt men de fick bli denna söta!

Skola på morron 8.10 SUCK!
Tidigt att stiga upp..
Dagen började med SPA , idrott , svenska, matte , no...
Kan bara säga att så mkt har jag inte skrattat på läänge ,(no)
'Mixern började brinna...
Oxå bah springer man ut och tp blir ''rädd'' sen springer man tillbaka ''NÄJ , vi glömde mixern!!'' HAHAHA fyfan jag satt och garva, sennär jag gick hem så skrattade jag för mig sj då jag tänkte på de , folk måste ju trott jag var knäpp!?


Men iallafall så är skolan slut för denna vecka, Helg är aldrig fel..
Imorgon blire till linnea.. födelsedagsfest eller vad man ska säga? kan ju inte säga ''kalas'' låter ju lite smått? och säger man ''fest'' tror folk ju att man ska ut och supa, ''party'' blir ju oxå fel? ;S
Iallafall vad det nu heter och vad man kallar det så ska de bli roligt ;)

Har träningsvärk i magen efter igår ,,, shiit säger jag bara..
Sitter nu och käkar en massa godis, det känns nte så bra de heller ;S


Men så att man orkar läsa mina inlägg så ska jag försöka att stoppa här någonstans..
Eller jusste, nejfan , jag har redan berättat om utvecklingssamtalet tror ja ;p

Men en sista grejj bah ; Min lampa som jag gjort med mamma

fick ju ligga på golvet och torka , eftersom den e rund och skulle rullat så satte vi pärmar på sidan så den skulle stå stilla, men den stod så nära mitt ''klädhänge'' (eller vade heter) sååå hände lite grejjs , jag skulle hänga upp min t-shirt oxå så klart råkar jag putta till lampan litegranna så den rullar iväg , jag bah ; ''SHIIIT! NAE!!''



så då vare bara att hämta trasan och torka , golvet och båda mattorna hade gråa fläckar på sig, men de klarade sig efter en liten moppning...

Men lampan har skador efter den lilla grejjen , gick inte att hålla min för mamma så när hon frågade vad som hänt var jag först allvarlig ''oj, jag vet inte'' sen stod jag och skratta , lite avslöjad ... xD
Men mamma ska fixa de med grå färg och fortsätta en ''rand'' där..



Nae, nu fåre fan vara slut på skrivandet, pusshej!<3

2 kommentarer: