6 februari 2009

Jag är efterbliven och har ingen ipod!

hejhej!
Kan säga att de har varit en PERFEKT dag!!!!!!!!!
Skolan vart inte så mkt bekymmer som skulle kunna förstöra dagen, men d gick snabbt..
Skolan då,,,
Sen efter skolan gick jag på stan kanske 30 min sj , sen kom lisa in, vi gick på allt och alla affärer ;p

Köpte en gul tröja från mQ 39.- (bild nedanför)
Rosa tights på Ginatricot 19.- (bild kommer sen)
Benvärmare (mörkgröna) 49,50.- (bild kommer sen/ nedan , syns vääldigt dåligt)
Sen gick jag och lisa på toa och bytte om till lite finare kläder (någe av de som vi köpt)
Sen gick vi till waldorf och sminkade oss lite på toan ;)
Sen tog vi bordet, satt där tp 10 min tills de andra kom!
Sen kollade vi meny och beställde såklart!

Tog 10 min tills vi fick maten , snacka snabbt!!! ;D
Sen satt vi typ där tills 7..
Sen vidare till bion och hämta ut biljetterna, sen köpa godis..
Tillbaka till bion och satt i 1 timma och 15 min och vänta på att den skulle börja!
(I TAKET LYSER STJÄRNORNA)
Bra, (jag har läst boken) boken var med sorligare...
Ett bra filmtips :)
Efter filmen kom sofia´s ''moder'' och hämtade oss..
Och nu sitter jag hemma och ska snart sova för jag e svinatrött!! ;p
puss!<3

bilder från dagen:

(y)(y)(y)


Strike a pose

I väntan på bion ;)


I väntan på sölkorvarna!! (y)

Ser ut som jag e it utlandet x)
Glad att hon fick biljeet??? :o

Lisa, does a makeup ;)
Köpte den gula tröjan :) -->

Liisa :)

1 kommentar:

  1. Varför lyckas du alltid hitta så jävla billiga kläder?! :O
    Jag blir helt avundsjuk =)

    SvaraRadera