16 februari 2009

16 Februari

Hejhej!
Kom nyss hem från skolan, som idag bestod av So, slöjd,spa,ma,no,sv
Sen vare hemmåt.. Läste en bok påväg hem men man frös fingrarna av sig så den stoppa jag ner i fickan ..ska fortsätta läsa den snart..

Satte just till min besöksränkare också , får se om den funkar , när jag var in och kollade privat så gick de inte.. ;p


Jah, på slöjden (trä) så gjorde jag klart ett läderbälte i svart...
Nu på bilden har jag kanske opassande kläder men jag tog bara på det för att visa..





Ser nu när jag bläddrar bland mina bilder att jag måste rensa, har bilderna hullerombuller xp

Ska se om de finns något gottgott i köket, sedan ska jag bland annat rensa bland mina bilder och sedan läsa lite bloggar..

Jusste , ett bra tips..! Det är många bloggar som jag ser ''ah men denhär bloggen ser intressant ut , den ska jag börja läsa'' så skriv en kommentar om ni vill att jag ska läsa eran blogg, jag har inget tidsfördriv mitt på dagen så jag läser gärna en massa bloggar , intressant och kul! puss!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar