27 februari 2009

Picnik

Nu sitter jag här och har hur tråkigt somhelst!
Så kan kanske hitta på lite att skriva om? ;p

Förut så har jag försökt göra om bilder i ett program/hemsida www.picnik.com men då har hela datan laggat fast när jag kört det programmet. Så idag när jag frågade lisa vilket progam som hon använder till ett par bilder så sa hon picnik och då fick jag en smart idé att testa det igen! Nu går det bättre men ändå inte helt perfekt , jag tror att msn har segat ner datan en del så jag provade pappa´s data. Jajävlar! Han har formaterat om sin data för inte så längesen och de funkade helt perfekt , tänker nästan inte ens 1 sekund! ;o
Funderar på om pappa kan hjälpa till och formatera om även min data! (a) så den går snabbare..

Också en annan sak jag tänkt på, Kanske inte är så kul att läsa min blogg när det bla bara är text,text och åter text... Då och då har jag ju bilder men det är inte så ofta. Ska försöka bättra mig , med att ladda upp bilder iallafall varranat inlägg? :)

Försökte just föra över ett par bilder från kulturfestivalen som var igår men som svar fick jag ''Det uppstod ett fel när blablabla bilder skulle uppdateras'' Så tyvärr... Försöker ladda över dom imorgon, är helt ledig imorn, dvs - har inte några planer för morgondagen.

Kramar<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar