4 februari 2009

want shoes want shoes want shoes want shoes!!!!

Jag vet inte vad som har hänt på senaste, men jag har blivit vääääldigt mycket för skor!
Kollar kollar och ännu mer kollar på skor på internet , och det är där alla söta är , alla fina!!
Och så finns de så mycket fina med peeptoe och allt sådan , men jag HATAR att visa tårna!
Men jag vågar inte beställa från internet pga storlek och sånt.. och alla sidor har så dyyra skor..
Dom jag tidigare bloggat om på have2have är borta ;( dom var billiga och bra!
Nu väntar jag bara på att ett par på halens (tror jag det var ), ska komma in i min storlek ;/
Nu har jag vart in på brandos och jag hittade VÄRLDENS SÖTASTE...
Men 1000kr pallar jag verkligen INTE slösa på ett par skor!
Kolla bara!!!!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar