22 februari 2009

22 Februari

Helloj!
Vaknade för 1 timma sen men har bara legat och dragit i sängen tills nu.
Har även hunnit göra en milkshake som tog 5 av dessa minuter.

Idag ska jag ut med linnea och alina. Vet ej vad vi ska hitta på för nå skojj.
Imorgon är det kulturvecka på skolan. Somsagt så har jag textilslöjd och det är ingenting jag ser fram emot. Både jag och linnea vart besvikna på vårat val när vi fick höra vad vi skulle göra. Som jag redan skrivit så ska vi brodera på ett skynke som är framför tex en bioduk, men detta ska vara i aulan.

OCH! Skolorna sägs vara så fattiga , men i torsdags på no:n fick vi vara utan lärare för att tommy skulle på möte. På fredag får vi höra att dom ska skaffa en witeboardtavla som är ungefär som en dator , som han bara kan stå och klicka på så kommer tex hans uträkningar fram. Varför satsa pengar på en witeboardtavla/datortavla när dom redan har en som fungerar, istället för att lägga pengarna på tex material som vi skolelever behöver?

Nu ska jag surfa vidare eller så kanske jag lägger mig i sängen och ser på tv.
KRAM!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar