24 februari 2009

Att göra milkshake

GUD! säger jag bara.
Glatt tog jag fram alla ingredienser som ska vara i min underbara milkshake...
När jag slängt i mjölk, glass och bananer så säger mixern kapott! brumumumupp.....
Där var den trasig. Våran andra mixer som är tvådelad (som man kan stoppa ena saken i diskmaskinen) visste inte jag vart den höll hus , men pappa vet inte vart mina mixrar och det ska vara i köket så jag höll på att ta vispen till jag kom på att pappa kanske hade satt den i ''slevlådan''...

Den nya då som jag hittade var mycket bättre.. Men sen när jag ska smaka så att jag har satt i nog med oboy så råkar jag putta den lilla mixern som fortfarande står i tillbringaren. Ja då låg halva smeten på bordet *SUCK!* . Torkade upp det och sen vart de väll inge mer med det, så nu sitter jag här med milkshake, såntur är så överlevde hälften....
Jag säger bara TUR att vi har beställt en blender som inte behöver ställa till med lika mycket problems..
Också var syster till frissan och klippte kort hår! ;O Behöll ändå luggen lite längre ;p
KRAM!<3>


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar