4 februari 2009

Hej igen!

Jag har alltid så tråkigt på dagarna så jag skriver alltid bloggen kring 17-17.30 xp
Idag vare skola, favo, 3 pass no och ett idrott.. SUPER ! så jag hann göra klart mitt nojobb..
Sen hem ..
Har suttit och kollat lite tv , ätit korvstoganoff och ris , och nött data..
Jag har även hunnit måla litgranna, men jag har kommit fram till att färgen inte kommer räcka till den stora delen av väggen som jag har kvar ;
Men de löser säkert mamma sen ;)

Och på fredag blire middag på , vare waldorf ? :o och seeeen bio (i taket lyser stjärnorna ) med linnea,linnea , lisa ooooch sofia!! :)
Har läst boken och när linnea sa att den skulle ut på bio vart jag riktigt förväntansfull :D
och äntligen ska man få se den!

ne nu pallar jag inte skriva mer , hejsvej! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar