17 februari 2009

17 Februari


Hejhej!
Idag vare skola..
Spa, So, eng,musik,bild...
Hände inte så mkt idag..
På musiken började issa att skriva en låttext som jag sedan (innan jag gick hem) fick se... Hon sjöng även en lite bit, shiit vad bra du e på att sjunga!
Sen fick man detta ''flygblad'' av jocke...
Vetej om de blir att gå och se.. Vid den tiden är jag väll med Linnea&Linnea.. vi får se vad vi hittar på ;)
Jag har lite planer för Sportlovet..
Jag ska göra det som lovet säger dvs SPORTA!
Ska försöka så mkt jag kan .. :)
Fotboll blir väll tors,sön vet inte hur de blir, vet inte om de har kommit upp nya träningstider eller om de blir samma gamla vanliga, ska in dit och kolla snart...
Sen ska jag minst 2 dagar , ljusa dagar , mitt på dagen , till måttsund... Någon som hänger på?
Ingen som jag har planerat med hittills, får se om någon följer , jag tänker då inte fara själv :s
Sen har jag ju skridskorna här hemma som jag även tror att jag ska ta en ensam tripp med ganska snart?
Så jag ska med lisa på sportlovet och åka skridskor inne i stan...
Sen vet jag inte, ska försöka att inte sova bort dagarna så mycke ;p
Men nu ska jag ta mig något att dricka, kanske plugga lite och eventuellt åka lite skridskor.. kram!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar